Säkerhetsexperten: ”Många företag riskerar kundernas trygghet”
Om fler företag inför e-legitimation i kundmötet finns det möjligheter att öka både kundnöjdheten och säkerheten. Det säger Peter Robson Bohm på Idkollen till Techtidningen.
Om fler företag inför e-legitimation i kundmötet finns det möjligheter att öka både kundnöjdheten och säkerheten. Det säger Peter Robson Bohm på Idkollen till Techtidningen.
AI-tekniken utvecklas snabbt, men den kan inte helt ta över jobben från människor som arbetar inom kundservice. Nu backar Klarnas vd från tidigare uttalanden om hur AI påverkar företagets anställda.
Trots pandemi, lågkonjunktur och geopolitisk oro har antalet offentliga upphandlingar legat stabilt i Sverige de senaste åren. Det visar rapporten Offentliga upphandlingar 2024 från analysbolaget Tendium.
För andra året i rad släpper Svenskt kvalitetsindex, SKI, sin branschstudie för dagligvaruhandeln. Kraftigt stigande priser, bojkott och vinstdebatt har föga förvånande fått kraftiga konsekvenser för kundnöjdheten.
Nu lanserar Nutanix Cloud Native AOS, en lösning för att erbjuda lagrings- och datatjänster som kan köras direkt på molnbaserad infrastruktur – helt utan hypervisor.